انتخابات gif

Wiki Article

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰ از نگاه رسانه‌ها

احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس / مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، ساعاتی مانده به پایان رأی‌گیری دربارهٔ نرخ مشارکت چنین اظهارنظر کرد: «طبق شواهد درصد مشارکت خوب و حتی نسبت به انتخابات مجلس یازدهم بهتر شده‌است».[۴۹] نتایج

دور دوم انتخابات مجلس یازدهم امنیت لازم در همه شعب اخذ رای برقرار است به گزارش ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» عصر جمعه و در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای انتخابات مجلس در شهر کرمانشاه اظهار داشت: بیش از ۹ ساعت از آغاز کار رای گیری می گذرد و خوشبختانه کوچکترین مشکل امنیتی مشاهده نشده است.

کاهش ساعت کاری کارمندان رای آورد؟

طبق این قانون، در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرد منتخب در مرحله اول انتخابات باید حداقل ۲۰ درصد از کل آراء را کسب کند و انتخاب در مرحله دوم و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای با کسب اکثریت نسبی به هر میزان است.

ایران اینترنشنال. ۲۰۲۳-۱۲-۱۸. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۳. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۲-۱۸.

عکس/ دور دوم انتخابات مجلس در اهواز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح جمعه ۲۱ شهریور، در حوزه‌ انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برای انتخاب سومین نماینده راه‌ یافته این حوزه به مجلس آغاز شد. ۳۵۰ ناظر شورای نگهبان بر روند انتخابات بیجار نظارت دارند اقبال بسطامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۵۰ ناظر شورای نگهبان، چهار اکیپ کشوری و استانی این شورا به همراه بازرسان ویژه، بر صحت روند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار نظارت دارند.

پورابراهیمی: سیاست‌های ارزی با سند تحول دولت رئیسی هم مغایرت‌های جدی دارد

پربیننده‌ترین ویدئو ببینید

↑ «انتخابات دیگر برای مردم مهم نیست». تیتر کوتاه. ۲۰۲۳-۰۸-۱۲. بایگانی‌شده از اصلی در ۳ فوریه ۲۰۲۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۸-۱۲.

صفحه‌های دارای تابع تجزیه‌گر آرایش‌عدد با آرگومان غیرعددی

khamenei.ir انتخابات می‌گویند «رأی مردم ربطی به نظام اسلامی و تأیید نظام اسلامی ندارد»! چرا آقاجان؛ حتّی کسانی که ممکن است در دل از نظام اسلامی گله‌مندی هم داشته باشند، امّا وقتی می‌آید در چهارچوب نظام رأی می‌دهد، معنایش این است که این چهارچوب را قبول می‌کند و به آن اعتماد می‌کند و آن را کارآمد می‌داند که در چهارچوب آن دارد حرکت می‌کند.

در پی مشارکت پایین در انتخابات دوره پیشین[۳۸] به‌دلیل نارضایتی مردم از عملکرد نظام جمهوری اسلامی و به دنبال سخنرانی سید علی خامنه‌ای، مشروعیت انتخابات در چهارچوب جمهوری اسلامی زیر سؤال است:
https://public-relation.ir

Report this wiki page